Известие

Collapse
No announcement yet.

помагайте

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • помагайте

    Колеги имам проблем с буксата на бобината tam kъдето е заградено с червено има една букса някаква.(това не е моята кола защото немога да я снимам в момента но там се намира това за което ви говоря)тази букса влиза в друга и от там излизат 2 жички които се закачат кам бобината(дано да ме разбрахте)та там където влиза голямата букса има ток а като излизат малките няма (там някаде има прекъсване ама е капсуловано и немога да погледа).идеята ми е дали може от другата бобина от малките жички да пусна ток към тая.Така работят и двете ама да не направя друга беля.не го обясних като хората ама се надявам че ме разбрахте
    Attached Files

  • #2
    А защо не смениш бобината?
    Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
    Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
    Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
    Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

    Comment


    • #3
      ами бобината работи.казаха ми че някакав вариатор бил изгорял.защото в него влиза ток а не излиза това е един вид предпазител поне така ми обясни един колега.иначе бобината си работи.ама такав вариатор незнам от къде да намеря та идеята ми е дали немога да го прескоча и д дам директно ток към бобината бе да минава прес този вариатор.и незнам как ше стане щото буксата е с четири кабела а от него излизат 2 - и +

      Comment


      • #4
        Бъркаш ги двата щата ми са струва . Вариатора е е по диагонала на бобините
        Да не са ти казали КОМУТАТОР и да ги бъркаш ?
        Започни със смяна на бобината като за начало .
        Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
        Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
        Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

        Comment


        • #5
          Не разбирам от тези точно неща много, ама ако комутатора е загинал и ти вържеш 2-те бобини на другия, може и той да издъхне. Все пак е предвидено по комутатор на бобина.
          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
          Lancia Kappa JTD '98 -

          Comment


          • #6
            иначе може и да ги бъркам кофти е че тук в петрич няма части и става много кофти иначе съм сигурен че бобините работят и двете

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Alecks Покажи съобщение
              иначе може и да ги бъркам кофти е че тук в петрич няма части и става много кофти иначе съм сигурен че бобините работят и двете
              Наско,бобините стават от жигула.Ама все си мисля,че си работят... шесто чувство просто.А иначе в Петрич по магазините 87 процента от частите са за Голф тройка-селската мечта
              Аlfa 164 Super 2.5TD

              Comment


              • #8
                идеята ми е дали може от тоя кабел с 4-ри кабела където влиза в тоя комутатор да извадя директно към бобината без да минава през комутатора .самоче в комутатрора влизат 4-ри кабела а излизат две(ако ме разбирате какво искам да кажа)

                Comment


                • #9
                  Не си играй да правиш глупости . Смени бобината и си ОК . Така по-скоро ще опукаш и на другата бобина комутатора
                  Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                  Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                  Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                  Comment


                  • #10
                    ама бобината ми работи.не работи тоя предпазител преди нея а е капсулован и немога да го разглобя и да го видя.

                    Comment


                    • #11
                      до кумутатора или как се казва там стига ток и вече при тези двете жички кадето влизат в бобината там няма ток

                      Comment


                      • #12
                        Слушай (чети) сега внимателно.Вообще не си помисляй да сменяш бобина, сам си проверил ,че работи.Бобините ти нямат вариатор, защото такова нещо е само на жигулитата.Вариатора на бобината служи за защита от прегряване, като си забравиш колата на контакт.Но при нашите машини понеже на са с чукче в делкото, няма нужда от такова нещо.Ние имаме комутатор, той е нещо като реле управлявано от CPS(датчика на коляновия вал за оборотите).CPS-a неможе да накара бобината да работи без комутатор.Затова неможеш да вържеш 4 жички там и да прескочиш комутатора.Купи си нов комутатор.
                        Alfa164 T.S 148++ HP
                        Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

                        Comment


                        • #13
                          alfaracer май наистина си прав за това.преди мамлко пак бях долу и забелязах че от време на време почва да работи но с много слаба искра.дайте някаква информация за тоя комутатор колко струва и как да го намеря защото тук в петрич пак почертавам че е ъпсурт да намеря.пък ако има някой който да продава на старо може и да се разберем.

                          Comment


                          • #14
                            а и интересно ми е защо като е изгорял ше подава искра било тя и слаба.Да не би по някакъв начин да е(запецнал,блокирал)и да има начин да тръгне.Приемам всякакви съвети

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Alecks Покажи съобщение
                              alfaracer май наистина си прав за това.преди мамлко пак бях долу и забелязах че от време на време почва да работи но с много слаба искра.дайте някаква информация за тоя комутатор колко струва и как да го намеря защото тук в петрич пак почертавам че е ъпсурт да намеря.пък ако има някой който да продава на старо може и да се разберем.
                              Ако няма при теб да ти купия от Софето и да ти пратя по куриер. Кажи от къде да взема и си готов.
                              Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
                              Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
                              Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
                              Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

                              Comment

                              Working...
                              X